Inkontinensprodukter
Nytt pilotprosjekt er etablert mellom Oslo kommune og Regionalt program for leverandørutvikling - Hovedstadsregionen. Anskaffelsen er inkontinensprodukter til institusjonsbruk.
Aktører
Dokumenter (1)
Om anskaffelsen
Oslo kommune vil i samarbeid med Nasjonalt og Regionalt program for leverandørutvikling invitere til en dialogkonferanse i forbindelse med at kravspesifikasjonen for inkontinensprodukter skal ferdigstilles februar/mars 2012. Med inkontinensprodukter menes: Bleier, kladder, nettingtruser og underlag/beskyttelse til institusjonssenger.
Tverrfaglig anskaffelsesteam
Det er etablert et tverrfaglig anskaffelsesteam (TAT) bestående av 5 personer med helsefaglig bakgrunn og en husøkonom fra ulike sykehjem i kommunen. Prosjektleder er innkjøpsrådgiver Åse Bjørnstad fra Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp. Prosjektleder har juridisk bistand i prosjektet.
Aktiviteter i prosjektet:
- 16.12.2011 Kunngjøring på Doffin
- 27.03.2012 Kunngjøring av konkurransen på Doffin
- 13.08.2012 Kunngjøring av kontraktstildeling